23 Eylül 2017 Cumartesi

The walking dead 7.sezon Tüm Bölümler İndir Tr Dublaj


The walking dead 7.sezon kaldığı yerden devam ediyor fakat çok dikkatimi çekti hiç bir sitede 7 ci sezon yoktur. Bir çok sitede olmadığını fark ettim sizler için The walking dead 7.sezonu siteye ekledim.Tüm bölümleri aşağıdan indirebilirsiniz. The Walking bütün bölümleri tr dublajdır, Lafı fazla uzatmadan aşağıya indirme linklerini koyuyorum aşağıdan indirebilirsiniz.


















Bildiğimiz şeyler arttıkça, bilmediğimiz şeylerin ne kadar çok olduğunu daha iyi anlarız, çünkü onların çerçevesi büyüdükçe, bilinmeyenlerle olan temasları da artar.

24 yorum:

  1. Admin ben indiremiyorum yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl sorun yaşoyorsunuz? Bağlantıya tıkladık dan sonra 5 saniye reklam çıkacak 5 sani geçtikden sonra reklamı geç yazısına tıklayın direk indirin

      Sil
  2. Reklami gectim yandex disk geldi tel de nasil acabilirim yada baska bi link varmi indirebilmek icin

    YanıtlaSil
  3. yandex disk ile telefonunuza indirebilirsiniz en iyi alternetifi budur

    YanıtlaSil
  4. siteye nasıl üye olabilirim üyelik istiyor

    YanıtlaSil
  5. ben filme bakmak istiyorum fakat süreli süreside bitti film acamıyorum üyelik istiyor???

    YanıtlaSil
  6. Hocam üye olun ığiştirme programı kuullanarakda izleyebilirsiniz veya indiripde izleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. 3 ve 4. sezonları izledim ama 5.sezon yok mu ?

    YanıtlaSil
  8. Yarın 5 sezon yayınlanacak

    YanıtlaSil
  9. günaydın bu gün 5.sezon yayınlanacak mı?

    YanıtlaSil
  10. Videolar editleniyor 1 2 saat içinde hazır olur

    YanıtlaSil
  11. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GÖRDÜĞÜM EN HIZLI VE İYİ SİTELERDEN BİRİ HERKESE SÖYLECEĞİM İZLESİNLER :)

    YanıtlaSil
  12. DİZİ HARİKA MIŞ 7.SEZONA GELDİM BAYA SÜRÜKLEYİŞİMİŞ

    YanıtlaSil
  13. İnternet Download Manager Full Türkçe NASIL İNTİREBİLİRİM İNTİR VAR TIKLIYORUM BAŞKA BAŞKA SAYFALAR AÇILIYOR AMA BİR TÜRLÜ DOSYA İNMİYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam link kırılmış ama düzelttim indirebilirsiniz

      Sil
  14. Kolay gelsin the walking dead 9. sezon türkçe dublaj ne zaman yayınlanır??

    YanıtlaSil
  15. kolay gelsin the walking 9.sezon tr ne zaman gelir başka sitelerde var ama türkçe değil alt yazılı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gunler 9 sezon tr dublaj yok bu dizinin yapmadılar ne yazıkki

      Sil